Moja życiowa zmiana.

Hejka, 
dawno , dawno mnie tu nie było...
Ostatni wpis z 2018 roku, ups.. trochę minęło. Wracam tu z powrotem do pisania bloga. 
A wszystko to dzięki Klaudi, mojej koleżanki. Klaudia doradziła, żebym założyła blog i zaczęła pisać. 
Ale przecież Ja mam. Szczerze, zupełnie zapomniała, że go mam... 
Ok. Znalazłam mój blog , hasło i weszłam tutaj. Co za radocha i duma. 

I tu zaczęła się przygoda z szyciem, z maszyną , przerabianiem rzeczy, nadanie drugiego życia rzeczom, ratowaniem ich przed wyrzuceniem na śmietnik, to wszystko połączone zostało w jedną całość dla ratowania naszej planety, w moim przypadku życie bez odpadów, prelekcje ,wywiady na temat życia bez odpadów, połączyłam życie prywatne z życiem zawodowym. 
W 2019 roku pracując na etacie, będąc żoną , matką trójki wspaniałych dzieci, które wiedzą czym mama się zajmuje,  że temat "zero waste" jest ważnym elementem w moim życiu i moim mieście.


Ale dużo się zmieniło w moim życiu zawodowym, natomiast idea zero waste czyli życie bez odpadów jest do dzisiaj ze mną , w domu i ...
i tu jest coś , co powinnam się pochwalić , moim osiągnięciem . Moja firma w duchu zero waste. Oto Warsztatownia Piła - pilska manufaktura ręcznie robionych produktów zero waste, nauka szycia na maszynie, kreatywne szycie - warsztaty dla dorosłych i dzieci, kawiarenka szycia - przyjdź i uszyj sama, przeróbki krawieckie, mała renowacja mebli i tapicerowanie, warsztaty zero waste - z nami zrobisz domowe eko. Jak wam się podoba ? 

Zajrzyjcie koniecznie tutaj, by poznać moją warsztatownię :


Ps. Dzięki Klaudia,  że zmotywowałaś mnie do utworzenia i napisania bloga. 



Komentarze

Popularne posty